2.9.09

Uykuuuu...


Len, kaLmadı kmseckLer konuşucik.. xZ şarkı da "now you're gettin' sLeepin'.." diyo.. xS Zaten mp3 dosyamı düzenLiyodm.. "moonspeLL" yazıcağıma "yapıştır" yazdm.. xZxDxD kes-yapıştr yabuyodm da şarkıLarı.. xDxD gitti kafa.. xD uyusam mı naapsam Len.. bugun 2de uyandm gerçi ama.. hayır, hiçbişy diiL, yarın dedem evde ve (oha, yarını mı kaLmş, saat 7 oLmş Lan.. tabı odada ışık yanınca insann nevri dönüyo haLıyLen..) öğLene kadar yatınca kızıyo "bıraz daha uyusaydn prenses" diyo.. xDxD kızmıyo asLında da.. aman işte öyLe yaaa.. xDxD doktora gidiciğiimmm.. ama düşünüyorm, uyursam susar mıyım acaba.. xZ dişLerimi fırcaLadıktan sorna meyve yiyince böyLe mayış mayış oLmuyo gerçi ağzm.. xD yedm yani.. xD evet yaa, sadece bana mı oLuyodr ki o, merak ederm hep.. byLe diş fırçaLayp yattktan sorna hanı uyanırsnz.. (evet, uyuduktan sorna geneLde uyanırsınz, nası biLdm ama, hehheee.. xP) böyLe sankı susamış gibi, ağzınz ekşimş gibi, naneLi (! xDxD) feLan böyLe, maL bişiLer.. nyse ya.. uyucam ben.. cidden kafa gitti benm.. xZ yarın bitiricem artık düzenLemeyi şu kLasörLeri de.. kıyamam, biLgisayarım biLgisayarLıktan bezdi artık.. xD hatta, bıLgsayar oLarak yaşama, desek biLe yaşamak ıstemez artık.. xDxD tüm hücreLeri bezdi hayattan.. xD öyLe işte şekerLer, kusura bakmayn.. xD demin arkadaşLa menapoz muhabbetı de döndrdk zaten..xZ "garip şeyLer oLuyo bünyemde, sıkıLıyorum feLan" dedim.. "ben de yaaa sorma" diye derdını anLatmaya başLadı.. sorna "menapoza mı gıdıyoz yoksa" dedi.. xDxD "snn biraz kasabiLr, ama ben beLki" dedm.. o da "hakLısın" dedi.. çok kırıLdm.. xDxD cidden hassas bişiydr ama bu.. yanı bı ınsan menapozdakı bı kadına benzetiLemez, benzetiLmemeLi bence.. xD cidden büyük hakaret.. hiç çekiLmezLer çnkü.. xDxD hayır, kırıLdıımı küstüümü sööLedm, bu sefer de "tamam yaa küsme yeter ki, ben sana eşLk ederim, biraz zor oLucak ama, girmenn bi yoLunu buLurum" feLan dedi.. xDxD gıcık şeee.. xDxD uyku kötü bişi tabi.. xD yattı o, saçmaLamaLarımz tavan yapmştı çnkü.. bırbırımızı anLamamaya başLamıştk.. bari ben de yatym artık.. dedi ki, uykunn gtmesinn tek yoLu yatağa girmekmş.. xD umarm gider, deniycez.. xP

uykusu oLup da uyumamakta direnmeye çaLışanlara seLam oLsun..!! xDxD

**yazık Lan resimdekine.. vaLLa.. üzüLdm cidden şmdi resim ararkene.. uykm kaçtı goruyo musun.. xP tamam tamam abartmıyorm.. xD

1 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

çok feci "aleykum selam" diyesim geldi ama ben pek macera yaşamamışım, uslu uslu Supernatural izledm tüm gece xZxD ihi

Yorum Gönder