26.6.10

Panoramik NotLar - I

Ah.. Lütfen mon cher, Lütfen! Yapmayın canım, siz de biLiyosunz yapmanız gerekeni.. Hadi ama..!! Hadi benLe beraber tekrar söyLeyn.. Yüksek sesLe Lütfen.. "Teeeeğk Yağpmaaaağm Gerekeeeğn, Hayaaaağta Biiiğr Çocuğuuuğn GözLeriiiğnden Baaağkmaaağkk".. *Kadınınkinden başka ses duyuLmaz* Evet evet, harika, ama biraz daha yüksek oLmaLı..!! Daha yeni çıktınz o kahroLasıca 4 duvardan.. Lütfen mon cher.. Biraz gayret edin onLarın dedikLerini yapmaya, beLki hakLıLardır "bu konuda".. Çünkü hiçbişiy biLmeden orda duruyo oLamazLar, diğ mi.. (: Güvenin bana mon cher.. Hasta diiLsinz, evet, ben de biLiyorum, hiçbirimz diiLz!! O odada, o tek yatakLı odada bizi hep beraber tuttukLarını, zor günLer geçirdiğimizi unutmayın mon cher.. Ama herkes hata yapar, diğ mi mon cher.. *İnanmaz, donuk gözLerine, tezat, sıcacık bi güLmseme eşLik eder.* Bunu en cok siz biLiyo oLmaLısınz.. Bu konuda yanıLıyor oLabiLrLer, evet, ama eLbet anLıycakLar onLar da mon cher.. Ve diğer söyLedkLerini riske atmamaLıyız, biLiyorsunuz!

Ne ben, ne CemaL bey, ne de şirin mi şirin küçük komşumz istiyor orada kaLmak.. Hatta aramızda kaLsın ama, Neriman hanım, o çatLak kadın, o kocaman kocaman gözLeriyLe beni biLe korkutuyor oLmasına rağmen oradan korkuyorsa.... Siz de istemiyorsunz mon cher..! Yapmayın amaa; ziyafet sofraLarınızı özLediğinizi biLiyorum oradayken! Size söyLedikLeri şeyLer, ve onLarın her söyLediğini yapmak zorunda oLmamızın da sizin o dipLomat kişiLiğinize tamamen aykırı oLduğunu biLiyorum.. *yumusak ve anLayışLıdır yüzü* Hadi mon cher.. Biraz daha gayret.. Biraz daha.. (: Bakın örttüm de battaniyenizi dizLerinize, hava biraz soğumuş. Bir çay daha aLır mısınız mon cher..? Bu sefer sütünün ayarını da biLiyorum hem, geçen sefer beğenmemiştinz ama.. (: *hafif bi teLaş okunur kadının güLümseyen, ama haLa donuk gözLerinden* Yardımcınız gösterdi bana.. Ah, ne şirin bir bayan! OğLunuz sizi gerçekten çok seviyor oLmaLı mon cher! *coşkuLudur sesi* Beni hiç aramadıLar biLe.. *birden sesindeki heyecan söner, gözLerı donukLasır.. eLine aLdığı iLaç kutusuna iki eLiyLe sarıLr resmen.. ve birden uyanır gibi; * Ah mon cher.. Hemen geLiyorum.. Ltfen bekLeyin.. (: *etekLerini savurarak arkasını döner, ve bi heyecan merdivenLerden inerek gözden kayboLur.. ve ekran parkeLeri gösterir.. bir saLon müziği geLir fona.. ve kamera, tekerLekLi sandaLyedeki, biraz yaşLı, gıdıkLı, bembeyaz saçLarınn iki yanı hafifçe azaLmış, yzünde memnuniyet oLmayan adama döner.. Çay fincanı önündedir, yanında gözLükLeri aLeLade bir biçimde konuLmuş oLarak durmaktadır. Hemen yanında beyaz kağıtLar.. TeL zımbayLa bırbırıne tutturuLms, ve dökümanın iLk sayfada durmadığı, zımbadan doLayı kıvrıLan soL üst köseden beLLi.. Hafif dağınık sehpası, tekerLekLı sandaLyesıyLe, muhtesem bır sehir panoramisinin ön objesi oLan adam konusmaya hazırLanır.. Ve kadının hikayesi beLki de burda son buLuyodur.... *

2 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

anlamak için çok panoramik yaklaşmak gerekien bi yazı (: acaba neler döndü minik yazarımızın beyninde (:
*beyninde garip bi yankı duyulur, aniden, nedensiz; "hadi aa mon cher"*

Adsız dedi ki...

2? :W xD hoş, mürekkeb izlerini, el yazını da özlemişim, şun farkettim (: veya düşüncelerinden, zihnin ücra köşelerinden yazıya dökülen 1-2 cümle..

sanırım beni sana bağlayan bi "sen" de bu kalemi (klavyeyi xD) tutan sen (:

Yorum Gönder