13.4.09

Konuşmak..

Bazen keserdim, biçerdim, yakardım, giderdim.. BeLLi ki sorun bu.. Hem de yanardım, dönerdim, gün oLurdu sönerdim, sabit kaLsam oLur mu? Zaten yıprandım, yırtardım, gerekirse bağLardım ama hep geç oLurdu.. Şimdi duruLdum, sana inanır dururdum, bir de seni başıma taç yapardım..
*
Ben seni dinLemedim, sen beni anLamadın..
Cevapsız soruLarın, boynumda koLLarın, aL senin oLsun..
Sen beni yenemedin çünkü ben senLe oynamadım..
Kurnaz oyunLarın, çıkmaz bu yoLLarın, aL senin oLsun..
*
Çünkü güzeLdin, üzerdin, etrafta dönerdin, ama gitmen koLaydı.. Düşününce geçerdim, bir oh çekerdim, nasıLsa tek kişiLik bir oyun bu..
Zaten yıprandım, yırtardım, gerekirse bağLardım ama hep geç oLurdu.. Sonra yorardım, sorardım "sorun ne?".. Benim de akLım var, doLanan peşinde..
*
Sen beni dinLemedin, ben seni anLamadım..
Cevapsız soruLarın, boynumda koLLarın, aL senin oLsun..
Sen beni yenemedin çünkü ben senLe oynamadım..
Kurnaz oyunLarın, çıkmaz bu yoLLarın, aL senin oLsun..
*
Dersin "bugün"
Her gün ayrı..
Dersin "bugün"
Her gün aynı..

**Yasemin Mori

1 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

forumları gezdm hayatmda bi dieşiklik yapıp.. herkeste aynı cümleler .. kelimeler dökülmüo ağızlarından pesimistlik yakardık ederdik ?? 3 kuruşluk üzüntüler yaşıyıp bu kdr karamsarlıı hakediomuyuz sizce ?? binlerce çocuk insan ne oldunu anlayamadan işkenceler açlıklar ölümler içinde yaşıyo .. onların kelimelerini kim dökecek ağızlarından ?? onların elinde nie birer klavye yok pesimist şakılar yazacak ?? kime bu karamsarlık üzüntü ne için ? ailemizin kavgalarına hakaretlerine evden kovulmalara terkedilmelere ölümlere tanık olduk hepimiz.. 5 para etmez üzüntülerimizle neyin şarkısı neyin bestesi ?? KELİMELER DÖKÜLMÜO AĞZIMDAN '' her blogda aynı laflar.. ne bu kelimeleri ağzınızdan dökemeyen kahredici o muhteşem acı biri cevap versin ben hayatı bu kdr geniş bi açıdan göremiorum..

Yorum Gönder