11.4.09

İnsan..

Hep saçma geLmişti insanLarın yaLan söyLemeLeri.. Saçma da.. Sonuçta oLan bişeyi neden söyLüyemeyesin ki? Yapmaktan utanmadığın bişeyi söyLemekten utanmak en büyük kaLLeşLik değiL mi..? "Ben böyLeym asLında ama kmse beni biLmesn, bn kötüyüm ama iyi sansnLar.. MeLek görüntüm önemLi oLan, şeytanım içimde kaLsın yeter.." demek, şeytanı daha çok besLemez mi?
Şeytanımızı besLemek isterken bi yandan meLek görünmeye devam etmek için takLaLar atmak.. Madem mutLusun şeytanınLa? Karışık bu insanoğLu çok.. :)

Karışık.. Karışıksn.. Karışığım.. Abartiyim mi..? :) Ama karışığız yahu.. Çok hem de.. İnsan oLmanın gereği sanırım bu.. İçin dışın bir oLamazsn sanırım "insan" oLunca.. BeLLi kaLıpLarın vardır çünkü.. "YapmamaLısın.." "Medeni insanLar çataLı soLnda, bıçağı sağında, peçeteyi kçnda.." Çok ayıp bişi dedim di mi.. Cici kızLar böyLe konuşmamaLı.. Kınıyoruz beni..
Aman ne biLiyim.. ÖyLe bişiyLer sanırım.. "İnsanLık gerçekten pamuk ipLiğine bağLıdır.." demiş ALpay Erdem.. :) "Bi anda çıkarsın, anLamazsın biLe ne oLduğunu.. ... İnsanlık gerçekten sınırda.. ALLah beLasını versin.. Çok korkuyorum.." Korkmaz mıyız sınırLardan?? "ELaLem ne der??" diye düşünen bi insan görmediğinz tek bi gününüz oLdu mu? (("Düşünmediğiniz oLdu mu?" demiyorm, çünkü eminim hiçbirimiz düşünmemişizdir, eminim.. ))
ÇevresindekiLerin aynısı oLmadığında, robotLaşmadığında "deLi" diye adLandırıLan insanLar..
Çünkü "insan"Lar zekidir.. En iyisini onLar biLir.. Ve kıstasLarına uyuLmadığında, bunu kabuL edemezLer.. "MükemmeL"dirLer çünkü onLar, başka bi doğru yoktur dünyada, oLamaz.. OLsaydı çoktan yaparLardı zaten..
HayvanLarın yaptıkLarına "insan" duyuLarıyLa kaLıp uydurmaya çaLışırLar.. KabuLLenemezLer kendi hayvanLıkLarını.. Yok asLında hayvan değiLiz biz.. O kadar oLamadık..
Neyse.. :) Bunu geçicez sanırım bu sefeLik.. İyi bi kompozisyonun kıstası, beLLi bi konunun dışına çıkmayışıydı di mi.. UyaLım.. :)
Ne diyoduk.. OnLardan başka doğru yoktur dünyada.. Bazen insanLarı "onLar" diye adLandırıp "kendi"Lerini dışarda tutmaya çaLışan tipLer oLur.. En sıradan "insan"Lardır bunLar..

Evet, en sıradan "insan"Lardanım ben.. HisLerimi "insan"Lara iLetince aLıcağım tepkiLerden, tadıcağım yaLnızLıkLardan korkan bi "insan".. HisLerimden biLe emin oLamıyorum çoğu zaman.. En çok koyan da, doğrunun ne oLduğunu biLip, yine de korkan, doğrusunu yapmaktan korkan bi "insan"ım..

Karışığım çok.. :)
Ve üzgün.. Bağırmak isterdim asLında tüm hisLerimi, düşünceLerimi..
ÖyLe bişiyLer işte.. (: Amaaan.. Hayat boş aga.. :p

0 rapor sunumu..:

Yorum Gönder