15.4.09

İLaç..

Bi insan baLLı suyLa iyiLeşir mi?? İyiLeşmez bence ya.. Ne o öyLe.. Bi kupa suyun içine on kiLo baL konmuş, rengi biLdiğin kahverengi oLmuş.. Ama 5 dakika içinde iyiLeştirebiLiyo işde hastaLıktan konuşamayan insanı.. Anneannenizin yanınıza geLip "bak kızım ne getirdim" demesi.. "nane-Limon mu anneanne ne o?" dediğinzde "yatarken onu da yaparm, sıcak suya baL koydm bak, iyi geLir bence.." demesi.. Yüzünden merak akan bu insana güLümsemekten başka bişiy yapamayıp "sağoL anneannem beniiiiimm.." demeniz.. Dayanamayıp "tatLı kuzum benim.. güzeL kızım.." diye sevmeye başLaması.. (: İyiLeştiren bu sanırım insanı.. BeLki her gün en az bi kere kızdığınız, ama hiçbişi diyemediğiniz, sorna gidip boynuna sarıLdığınız bi insan meseLa.. (:

Yanınıza oLan, kaLbinizde oLanLar.. HastaLıktan titriyoken, bi sözLeriyLe kaLbinizi ısıtan biri meseLa.. "AngeL of Mine" diyebiLiceğiniz beyazLıktaki biri.. (: "Seviyorm" dediğinzde yanLış anLamayan, üstüne üstlük yanLış anLaşıLmaktan deLi gibi korkan biri.. İnsanLarı tanımış, ama onLar gibi oLmamış biri.. Bitaneniz.. (: Tüm beyazLığınızı ona ayırdığınız, en masum sevginizi verdiğiniz biri.. (:

Derste yüzünüzdeki acıyı görüp, bişiy demeden suyunuzu çaLkaLamaya başLıyan biri, tüm fizik biLgsini kuLLanarak sürtünme enerjisinin ısı enerjisine dönüştürmeye çaLışan.. "İşte fen Lisesi farkı" dediğinz biri.. :p

Biraz suskunLaştığınızı farkettiği an, uzakta oLmanıza rağmen önce merakından bıktığınızı biLdiği için bişey demeye çekinen, sorna yüzünüzü görünce "iyi misin?" diye merakLa soran biri.. (:

Ne kadar konuşamasanız da bu ara, sevgisini hep hissettiğinz, her başınız sıkıştığında gidebiLiceğinizi biLdiğiniz, bi bakışıyLa tüm merakını aktarabiLen, "iyi misin sen?" gibi, asLında soğuk bi soruyLa kaLbinizi ısıtabiLen biri.. (:

Bu sırada mp3ünüzLe uğraşıp "şarkıLarın gzeLLeşmiş" diye moraL veren biri.. :p

"Arada bi merak et yaaa.." dediğinizde, tüm masumLuğuyLa size bakan, kıyamayan, "iyi ki var.. o oLmasaydı naapardm ki.." diye düşünmenize neden oLan, tabi bu sırada maaLesef yumuşamanıza yoL açan biri.. :p Sorna tüm samimiyetinizLe yanına oturp, ona sarıLabiLiceğiniz, sırnaşabiLiceğiniz, nazınızı geçirebiLdiğiniz.. Kedisi oLabiLiceğiniz.. :p Ne biLiyim işde.. AnLatıLmıycak mükemmeLLkte biri.. (:

Sırf işte sizi düşünmesin bütün gün diye, okuLdan geLince teLefon etmediğiniz biri.. "Eve geLince aşağıya uğramasa bari, üzüLmesin.." diye düşünebiLiceğinz, naz yaparak benciLce davranmak istemediniz biri.. (:

Hasta oLduğunuzu biLmedkLeri haLde, hisseden, mesaj yağmuruna tutan, uyuduğunuz için cevp veremediğinizde küfrü basan biriLeri.. :p
*
İLetinizi görüp "geçmiş oLsn canım.." diye Lafa giren, uzun zamandr konuşmadığınız, önce mutLu oLduğunuz, sornadan "nooLuuur evet deeeeeeee.." diye bıktıran biri.. xD

İLaç işde bu ki.. Daha anLatmaya ne gerek var.. (: HaLa hasta da oLsam, iyiLeştim ki.. (:

7 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

ve hepsi, tek bir "bir"i için (: bitanecik biri için, neden acaba (: meleksin ya... (:
tekrar geçmiş olsun bitanem ^^ acil şifalar diliyorum...

JesstieL dedi ki...

Varsın yanımda, üşümüyo içim.. Çok daha iyi oLucam ki kısa sürede.. (:

VirüsLerimi de kovdn zaten.. hıh.. xp xD

(: SağoL bitanem..

Adsız dedi ki...

ve hepsi, tek bir "bir"i için (: bitanecik biri için, neden acaba (: meleksin ya... (:

Doğru söze ne denir :)

Yazı olarak ne kadar seni pek inandıramasam da diğer hepsi gibi çok güzel olmuş :)

İLaç işde[[yazım hatası mı var? :)]] bu ki.. Daha anLatmaya ne gerek var.. (: HaLa hasta da oLsam, iyiLeştim ki.. (:

Sende burdaki bütün ilaçların ilacısın :N:)

JesstieL dedi ki...

Ordaki yazım hatasını buLup son cmLedeki de'yi yanLış yazman.. :D Takdire şayan gerçekten.. :D

Teşekkür ederm Zafercm.. (: Gerçekten.. İyi ki varsınz..

De dedi ki...

Ordaki yazım hatasını buLup son cmLedeki de'yi yanLış yazman.. :D Takdire şayan gerçekten.. :D

Oha aşmışım o zaman ben :D

Teşekkür ederm Zafercm.. (: Gerçekten.. İyi ki varsınz..
:N sen De :N :D

Adsız dedi ki...

canım sıkıldı, saçmalayasım var, hoş, şuan msn'desin ve telefonun da açık, ama oradan saçmalayınca doğal oluyor, oralardan hep saçmalıyorum, evet, ben hep saçmalıyorum aslında, (şekil A1) (A4 kopya kağıdı da ne tırt bi isimdir ya, ağlıyordur bence A4, niye uçak adı olamadım, diye, kağıt ismi olmasın) ne diyelim işte, sonra, 3 elma falan düşmüş, aaa şey diycektim ben, kardeşim sen sadist misin? xD çok ani oldu farkındayım ama, "renk öldürmece" pek bi şey durmamış mı, şiddete yönlendiren, "muhahahaha" diye yok ediyorum renkleri, kendimden geçiyorum bian, hadi onu geçtim, onu dert etmem, yeni yazı istiyoruz biz, bizden kasıt, "mephy, p.r., ns", sayıca üstünüz gibin, gibi ama değil. (ve ilk noktasını koyar) hadi o da değil, onu da hallederiz, dünya gelip geçici, ama seni çok seviyorum ben, buna ne diyceksin, hı? xD o kadar saçmaladım ki, bunu da takmazsın belki xZ erm, öyle işte, ihi, karoshiii xD neyse, msn'den devam ediyim xZ

Adsız dedi ki...

bizden kasıt, "mephy, p.r., ns", sayıca üstünüz gibin,

Ben,N,İlhami,Esprail,Baal :D da var zaten sayıca direk ezeriz yazı bekliyoruz heyecanla :D ayrıyetten YORUM da:D

Yorum Gönder