13.3.09

biLemedm ne desem.. :))

Seviyorum msni.. Tam bana göre.. Biri için gözyaşı dökerken başka biriyLe geyk çevirebiLiyosun meseLa.. AnLamuyo derdin oLduunu.. AnLamaması iyiye işaret asLında. AnLadıını sanmaması yani. AnLamıcak çnkü o da. Diğer anLattıın herkes gibi, biLiyosun..

Buna rağmen bişeyLer yaşıyosun. AnLatmadıında biriLerinin bekLentisi artıyo.. SorumLuLuğun katLanıyo.. BiLmiyoLar asLında; yaşadıkLarınn çeyreğini bırak yaşamayı, sadece dnLeseLer biLe snden bişeyLer bekLemekten vazgeçerLer. Ama beLki böyLesi daha iyi. BiLmiyorm. SözLerimLe kendimi mi tekrarLıyorum yoksa? OLabiLir.. Tek bi "ben" var sonuçta.. Başka km var ki? Var asLında. Ya da.. ??

"Bi insan gördüğü kişi midir oLduğu kişi mi?? " Kim sormuştu bana bu soruyu?? Annem ya da abLam sanırım.

Cevap vermeden önce biLmiyodum tabii bu konu hakkında da herhangi bişiy düşündüğümü, diğer tüm konuLar gibi.. Ve diğer tüm soruLar gibi.. P.R'ın gene döktürdüğü, son yazısından.. :))
"Sorulardan nefret ederdi. Çünkü onu düşünemeye zorlarlar, hepsi." Evet.. Hepsi düşünmeye zorLuyo insanı. Yani beLki biLinçaLtınzda oLan şeyLer keLimeye döküLüyo refLeks oLarak.. V.'ye demiştim di mi ben bunu?? :)
ÖyLe ama.. Düşünmek istemiyorum çünkü artık. Sadece konuşmak zorunda olduum anLar. Gerçi dediğim gibi geneLde refLeks oLarak çıkıyo.. Neyse.. Parantezdi bu V. :) Çok çaktrma.. Çıkıyoruz parantezden..

Bi insan göründüğü kişi midir oLduu kişi mi? Görüşüm asLında bu soru bana soruLmadan önce "Göründüü kişidir. Gerçekte nooLduu kimseyi ırgaLamaz." yönündeydi. Ama cevabım öyLe oLmadı.. Daha çok "İnsan oLduu kişidr. Ama sen onu göründüğü kişi oLarak tanırsın. İçindekiLeri asLa biLemezsn o kendini sana anLatmazsa.. Ki zaten anLatamaz istese biLe.. O anLatsa bu sefer sen anLamazsın.." gibi bişi dedim..

Bu yazı daha giderdi.. Biraz daha kusardım içimdekiLeri.. Bi mesajLa böLünmeseydi.. Tüm dedikLerimi çürüten sıcacık bi mesajLa..
Yakın oLmak için yakın oLmaya gerek yokmuş kardeşim.. :) YıLLanmaya da.. :) İyi ki varsın P.R. :))


**Ya ama Z. nin biçok düşüncesi çürüdü ki.. :) Hoş diiL.. Hani ağLamak saçmaydı Z.?? ÖzeLLikLe de mutLu oLduunda?? :))

7 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

ihi (: (bişeyler demek istemek ama diyecek bişey bulamamak xD)

buraneros dedi ki...

p r ye bıraktığım yorumdaki gibi her şey,yazılarının bir kısmını okudum ;bir içtenliğin, iki kendine güvenin, üç te yaşına göre bilge kişiliğin;sevdim yazılarını,söylediklerin güzel şeyler:))

JesstieL dedi ki...

SağoL abi..Abi diyorum ama.. :) yazıLarını okumuş ve çok sevmş biriyim, mesafe koyasm geLmedi, ondan.. :) Kusura bakmazsn umarm..

Baya bi düşündm ne yazsam diye.. Ama biLemedm.. :) Teşekkr ederm.. :))

Crawley dedi ki...

ihi (: (bişeyler demek istemek ama diyecek bişey bulamamak xD)
[işte kader ortağım :)]

JesstieL dedi ki...

Ben anLuyorum sizi harika olduumu sööLüyosunz..:D SağoLn varoLn.. :D:D

Crawley dedi ki...

Leb demeden Leblebiyi anladın yani :) evet tam oalrak onu demeye çalışıyorduk :)

Adsız dedi ki...

yazının başlığı boşuna "biLemedm ne desem..:))" değil heralde, herkesi bi tutukluk tuttu aylin xP aslında yorum yazan herkes "buraneros'a katılıyorum" dese iş bitmiştir xPxD

ve sen de iyi ki varsın tabii kardeşm (:

Yorum Gönder