4.3.09

BaşLarken işte..

Zihnimin çöpLüğü işte burası bundan sonra.. İçerLerde kaLmış,derinLere sakLanmış ne varsa döküLücek buraLara.. Kokuşmaya bırakıLıcak.. Umarm içimdeki kokuşmuşLuğu bi nebze oLsun azaLtır.. Yani amacım bu.. Umarım becerebiLirz.. Bakıcaz.. :)
"Beni tutma artık ben ben değiLim,
sessizce ışıkLar sönerken.."*

BöyLe bişey işte.. Buraya yazarken benLiğimLe bağLantıya geçmeyi pek düşünmüyorum açıkçası.. Beni tanıycak biriLeri -rastgeLir de okurLarsa şayet- farkederLer zaten.. Herneşeyse ya.. Konuşmuycam çok.. :)

Ne demiş ataLarımz.. Kervan YoLda DüzüLür.. BaşLıyaLm bakaLım.. :))

*Lora-Zor.. :))

3 rapor sunumu..:

Crawley dedi ki...

Bu blog güzel olucak bak yazıyorum buraya :) hem güzel yazıyosun hem iyi birisin falan filan işte [beni takmıyon ama :D]

JesstieL dedi ki...

:D:D nası bi cmLe çeşididir bu ya..:D uzun atLama aLanında aLtın madaLya adayısn..:D takmam mı hiç Zafercm ya..:D (A) ((anLadn sn..)) Teşekkr ederm bu arada.. :)

Adsız dedi ki...

çok şey değişti ama (: seni tanıdığımda içinde kokuşmuşluk veya herneyse (söylemeye bile dilim vermiyor) görmemştm hiç, görmedm de bugüne kadar, meleğm.. (: yazılarını okuyasm geldi tekrar, öyle işte..

başlarken işte.. (A)

Yorum Gönder