9.3.09

ÇiLek TarLası..

Ve "Turn up the Music" yazısından sorna avaz avaz dinLenen şarkının gerçekLeşmesi durumu.. :D Erdm mi naaptım Lan.. :D

* MutLuyum.. :D
* ____anLa.. anLa.. :p :D

3 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

hay Allah, ben nie anlamadm ya xD

turn up the music yazısını tekrar okudum geldim bak, yine anlamadm.. xD

hay Allah, ne ola ki xP

Crawley dedi ki...

hay Allah, ben nie anlamadm ya xD
[normal bir durum bence :)]

turn up the music yazısını tekrar okudum geldim bak, yine anlamadm.. xD
[sordum da anlamadım :)]

hay Allah, ne ola ki xP
[ [. AnLamuyo derdin oLduunu.. AnLamaması iyiye işaret asLında. AnLadıını sanmaması yani. AnLamıcak çnkü o da. Diğer anLattıın herkes gibi, biLiyosun..] demiş zaten uğraşmayalım bu kızı anlamaya :)]

JesstieL dedi ki...

:D SağoL be Zafer.. :D :D gıcık..:D

Yorum Gönder