6.3.09

SessizLik bir yere varmaz..

"Çok zor nefes aLmak, bu dar koridorda beni buLmak.."*

Zor gerçekten insanın kendi kimLiğini buLması.. Çok hem de.. Kimsiniz siz?? Neden varsınız?? AsLında önemli oLan bu soruLar değL.. En kapsamLıLar gibi geLiyo asLında, evet.. Ama ne kadar çok sorarsanız o kadar çok cevap aLırsınz.. Bi süre sonra boğuLur insan o cevapLarda ve sonuçta kafası eski soruLarının 1ooLerce katı soruyLa karşıLaşır..

Neden burdayız peki?? Neden şu anda buLunduğumuz yerdeyiz?? Ben meseLa şu anda neden bunu yazıyorum?? Ya da neden bugün saçmaLayıp durdum?? Neden önüme geLeni azarLadım?? Neden şu anda istemediğim bi pozisyondayım?? Neden iyi oLmak istediğin biçok şeye önem vermiyorum?? Neden ota boka zaman ayırıyorum?? Neden hayatımda oLmasını deLi gibi istediğim insanLarı hayatımdan çıkarmak için bu kadar çok çaba sarfediyorum??

CevapLaması zor soruLar beLki.. :) Keşke sormasaydm ya.. :p Ama asıL "biz"i beLirLeyen soruLar.. Daha doğrusu cevapLar.. Ama biçoğumuzun cevapLarı, iLkokuLda öğretmeninin uyardığı geveze veLetinkini aratmaz.. "Ben diiLdm örtmenm, Ayşe'nin saçını ALi çekti.." "VaLLa kaLemtraş istiyodum ya.." Ne de severiz sızLanmayı.. Suçu başkaLarına atmayı.. "Mukadderat".. "Kaderde varmış hemşire.. ELden bişiy geLmez.. Takdir-i iLahi işte.." "Ah bak ediyoLar üLkenin ortaLık yerine, kimsenin sesi çıkmıyo.. Beni başbakan yapıcakLar var ya.."

:) Düşününce saçma di mi.. Hayatımızı başkaLarının kötüLeştirdiğini söyLemek.. AsLında "hayatımızı başkaLarının yönettiği"nin daha yumuşatıLmış bi söyLenişi değL midir bu?? Kendi hayatında "topLama"daki 0'dan farksız oLmak.. İçi boş ama önemLiymiş gibi görünen, en çok yer kapLayan rakamLardan.. Evet.. BöyLeLeri tüm yaşam aLanLarını gaspetmez mi?? Her güzeL yapıLmaya çaLışıLan şeyin aLtından, güzeL bi havada yeni çiçek açmış bi ağaca yasLanıLdığında oramızı buramızı ısıran karıncaLr gibi çıkarLar.. HeLe bi de farkLı işLere kaLkışmaLarı vardır bunLarın.. BoyLarından büyük işLere.. "TopLama"ktan vazgeçip "çarpma"ya başLadıkLarını düşünsenize bi de?? Ne kadar önemLi oLursa oLsun, ne kadar uğraşıLmış ya da ne kadar karışık bi iş oLursa oLsun, bunLar içine girdiğinde hepsini mahvederLer.. Yok ederLer.. Ve bi de önemLi bi iş yapmış zannederLer kendiLerini yosunLaşmış beyinLeriyLe..

YosunLaşmış beyinLer.. Sadece bahane üreten ama bi kez oLsun kendini sorguLamayan insanLar.. Artık hayattan bezmiş ve istemedikLeriyLe de oLsa bi şekiLde varoLmaya çaLışan ruhLar.. KöreLmiş ruhLar.. Ya da zaten yokLar.. OLdukLarına inanmak istiyoLar.. Ama eğer oLmasaydıLar, çevremizdeki herşey daha güzeL oLmaz mıydı.. OLmazdı.. :) İşte.. Çevresinde oLanLarın sorumLuLuğunu, eLeştirdiği "sorumLuLuğu başkasının üstüne atan" insanLarın üstüne atmaya çaLışan biri..

Ne kadar etkiLenmiyoruz çevremizden tartışıLır.. ELbet etkiLeniyoruz.. OnLarLa varız biz.. Ama çevremizde oLanLarı biraz oLsun düşünerek sahipLenmek.. Birazcık.. Çevremizde suçLar var evet.. BeLki de komşumuz bi bağımLı.. Ama bundan iki ayrı insan iki ayrı şekLde etkiLenir.. Biri onu takLit eder ve "Adem Aga vardı bizim ya.. O o. çocuu başLatıı yemin ediyorum.. Şimdi de bırakamuyoz.." der.. "Adem Aga" nın yaşadıkLarını az da oLsa düşünen ve beyni oLan biri de "Adem diye bi adam vardı.. O başLamış bi yerden.. Ben görüyodum aiLesi çok acı çekti onun yüzünden.. ALLah korusun, kmse buLaşmasın öyLe işLere" der.. İkisi de etkiLenir.. Ne biLiyim.. AnLatamadm ama.. İnsanLarın "kader"Lerine bağLanmaLarı çok maLca geLiyo bana.. Ve yanLışı biLdikLeri haLde bişiy yapmamaLarı.. Ses çıkarmamaLarı.. Etkisiz eLemanLığa devam etmeLeri.. Bi sihirLi değnek bekLemeLeri.. "Se-Le-Na" diyince herşeyin düzeLiceğine inanmaLarı..

"Kader" dediğiniz şeyi yazan ALLah size beyin de vermiş?? Onu kuLLanmayarak, O'na karşı en büyük itaatsizLiği ve inkarı etmş oLmuyo musunz?? Herneyse.. Saçma.. AnLamuyorm.. AnLatamuyorm.. Ama tek bişey diyebiLirim;
"SessizLik Bir Yere Varmaz..!!"*

*Dorian-Yaşam.. :))

6 rapor sunumu..:

Adsız dedi ki...

(hayır, sabah sabah yorum yazıorm ama gerçekten rüyama girmedi yazıların xD)
çok da güzel anlatıyorsun bi kerem, ben bile anladıysam herkes anlamıştır (:
yazı üzerine birşeyler söyleyeyim die duraksadım ama, yok ya, gerek yok, mükemel yazdığını bil yeterli xD

JesstieL dedi ki...

((Tüh bak rüyana sokamadk görüyo musun.. :p))

Senin anLıycağndan şüphem yoktu ki zaten.. :)
Her ne kadar benm yazım oLduu için böyLe söyLediini biLsem de.. :p Teşekkür ederm kardeşim.. :) Sana Layık oLmaya çaLışıyorz.. :p

Crawley dedi ki...

(hayır, sabah sabah yorum yazıorm ama gerçekten rüyama girmedi yazıların xD)
[günaydın :)]

çok da güzel anlatıyorsun bi kerem, ben bile anladıysam herkes anlamıştır (:
[" ben bile " kalıbını yasaklıyorum sana :)]

yazı üzerine birşeyler söyleyeyim die duraksadım ama, yok ya, gerek yok, mükemel yazdığını bil yeterli xD
[bende düşündüm baktım sen demişsin benim yerime saol :)]


((Tüh bak rüyana sokamadk görüyo musun.. :p))
[rüyalarda çeviriden başka bişeye yer kalmadı bizde :)]

Senin anLıycağndan şüphem yoktu ki zaten.. :)
[aha doğru söz]


Her ne kadar benm yazım oLduu için böyLe söyLediini biLsem de..
[aha yalan yani bilmeden yalan (anladın işte :):)]

:p Teşekkür ederm kardeşim.. :) Sana Layık oLmaya çaLışıyorz.. :p
[teşekkürünü de ettin :) kolay gelsin sana]

[yazıya değil yorumlara yorum yazmak :)]
[ama sanada dediğim gibi yazı gerçekten güzel olmuş :N :)]

JesstieL dedi ki...

yazıya değil yorumlara yorum yazmak :)]
evet evet devam et buna.. :D Daha az kasıLıyorm.. :D

Adsız dedi ki...

ben koptum ki xDxD herhalde yazıyı okuduktan sonra tekrar tekrar yeni yorum var mı diye bakılası tek blog burası olsa gerek xD yorumlara yorum yazmak(Y) xD

Crawley dedi ki...

[" ben bile " kalıbını yasaklıyorum sana :)]

Demişim zamanında ama daha sonra sana "sen bile" dedim bide :) ayıpladım bak kendimi :)

Yorum Gönder